Imorgon ses vi

Sista skoldagen avklarat. Skrev prov igår som var så sjukt svårt, kändes som första dagen i skolan igen, typ.
Men det gick helt okej ändå så tänkte fira med att fräscha upp håret, tänkte att jag sparar nog in lite pengar på det mot att göra det hemma. DUMT GJORT IDA
Resultatet? 80 euro fattigare och zebra i skallen. Att jag aldrig lär mig... Då klippte jag mig inte ens, bara highlights!
Allt är packat och klart, bara lite smågrejer kvar som jag tar imorgon. Tror dock att jag åker på att betala övervikten, men hoppas dom är snälla mot mig vid incheckningen..
Imorgon är zebran hemma igen, känns overkligt. Men bra! :)
min sista lärare Inmaculada, jag och certifikatet!
puss

Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis till avklarad skola i Espagna :) Nu ses vi snart och vi hoppas att inte snön ska ställa till det....Kram från oss

2010-12-17 @ 20:42:26
URL: http://www.rippeboetskennel.se
Postat av: Familjen, mamma

Oj vad härligt att du kommer i morgon. Grattis till certifikatet i spanska. Längtar efter att få ge dig en grattiskram. puss mamma

2010-12-17 @ 22:08:42
URL: http://blackngold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0