da var man pa plats..

sitter i lagenheten nu vid den allmanna datorn darfor kan ja inte skriva vara svenska bokstaver.. ska prova senare om min dator gar att koppla upp till detta internet, det vore skont.

jag kom precis fran stranden, dar jag var med  svensken jimmy, jag har sand overallt verkligen, sma finfina korn som fastnar overallt. vi letade efter min skola och det tar typ 15 min att ga nu, men ja hittar nog nan genvag snart.

Sa mitt boende da? inte direkt vad jag hade vantat mig.. Det verkar typ som att ja bor pa ett studenthem liknande. alla, utom jag, ater mat inne hos MAribel, hyresvarden som bor mittemot, och det ar tydligen hon som tvattar deras klader, hennes jobb ar att se efter studenterna typ, haha. jag traffade precis en hollandska i dorren som berattade allt det dar, men hon aker hem imorgon. plus att Alla roker har inne i varat vardagsrum!!

ska duscha och packa upp lite nu sen ska jag traffa Michaela, tjejen pa min skola, och ata nat ikvall eftersom att allt ar stangt har pa sondagar..

jag hor av mig senare! puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stängt på söndagar, jag som bara trodde norrmännen var dumma som hade det på det viset!

Hoppas du har det dunder där nu så hörs vi snart så vi kan snacka lite!

Puss puss

2010-07-04 @ 16:40:00
URL: http://tjejenikorvfabriken.blogg.se/
Postat av: pappsen

Hej Ida



Hoppas nu att det löser sig med ditt boende på ett bra sätt. I morgon får brorsan åka med och jobba så han inte blir för slö...hoppas middagen smaka bra i kväll.

Vi hörs

2010-07-04 @ 19:24:13
Postat av: Sister

Vad härligt det låter Ida. Kul att du redan träffat lite människor att umgås med. Ha det så bra nu, ses i augusti. Linus hälsar också, Kram!

2010-07-04 @ 20:32:22
Postat av: Mallan

Idis!

Nu börjar äventyret! :) Ska bli så kul att följa dej. Massa varma kramar <3

2010-07-04 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0