snart 1 månad

Hola! har inget vettigt att skriva.. Gör inte så mycket nytt om dagarna, skola på förmiddagarna, hem och slänga i sig en macka och sen ner till stranden ett par timmar. Och då är ju frågan om man inte ska vara ganska brun efter snart 4 veckor i Spanien?! Men tydligen blir jag inte brunare nu (och jag är inte ens superbrun), ser ingen skillnad från dag till dag :(

Fast idag på metron var det en spansk gubbe, 65+, fattar inte varför dom dras till mig? som sa att jag hade väldigt fin färg på huden och fina ögon.. haha såklart! och i sina unga dagar hade han haft en svensk flickvän, som var muy guapa!

Från 19.30 och fram tills nu har jag druckit upp 1,5 liter vatten. Jag läste på Aftonbladet att man kan få vattenförgiftning?

Kanske ska hoppa in i duschen nu och sen ner och möta folk från skolan på stranden, och säga hejdå till ytterligare sköna människor. Nu är typ alla borta..

Bjussar på en bild på mig och en göteborgare (han var 23, ser ut som 3) från förra torsdagen på Swing, bild tagen 03.58, tycker ändå jag ser fräsch ut? Jag var typ nykter, kan vara därför!

Hasta luego <3



Kommentarer
Postat av: sarase

hej igen! och tack så jätte mycket för ditt svar!

Vi har försökt leta hotel i El barrio men vi hittar ingeting :/ Det finns hotell i Alicante men inget som namnger El barrio. Tänkte höra med dig vad du vet om Torrevieja? Är det fint där? Mvh Sara :)



Och du är säkert jättebrun! Man blir oftast förblindad av sin brunhet när man är utomlands ;)

2010-08-01 @ 16:12:08
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: mallan

blooondiiie!

2010-08-01 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0