Familjen på besök

Mamma kom hit först förra onsdagen och vi fick några väldigt fina och soliga dagar tillsammans! Pappa, Viktor och Emelia kom hit på söndagen efter då vi hyrde en bil och åkte till Terra Mitica, ett nöjesfält i Benidorm som inte direkt var så spännande. Tror vi åkte totalt 5 karuseller, dem enda läskiga som fanns! Dagen efter på måndagen skolkade jag och vi åkte på en dagsutflykt nedåt kusten istället, kom så långt som till Torrevieja innan pappa ville hem och lämna bilen så han också fick njuta semestern med en cerveza!

Vädret var lite halvdant så det blev inte så mycket solande och badande men vi gick på stan, åt gott, tittade på fotboll (flydde regnet och satt på pub), familjen gick upp till Castillot (för att förbänna nutellapannkakorna) och hade det lugnt och skönt resten av tiden! Emelia här kommer lite bilder så du inte behöver tjata ;)


Mammas första dag, på väg ner på stranden.


Mamma och jag och vår tapastallrik





Viktor på utflykt




 
Här sitter jag imorgon!! Någon som avis? Jag är sjukt exalterad, kommer bli grymt! Hoppas också man får se Zlatan sådär =)

Nu ska jag kila iväg och kolla efter tofflor, lite kallt nu på stengolvet i flipflops! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Familjen

Hej, oj vad vi längtar tillbaks när vi ser bilderna. Ha nu så kul på matchen i mor´n. Självklart så kommer Zlatan att måla på matchen. Ha det bra.

2010-10-18 @ 18:42:20
URL: http://blackngold.blogg.se/
Postat av: mallan!

Hallå spara lite värme o sol nånstan i en byrålåda vetja. Nu är det ju för sjuttsingen mindre än två veckor tills vi kommer för att bli peparkakor (hmmmm...) och dansa loss med dig Underbara!



LOVE

2010-10-20 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0