GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Jag älskar dig!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Black & Gold
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

           ♥  ♥  ♥

Saknaden är enorm men Du finns i mitt hjärta för alltid...
With or without You..

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack älskade Ida. Alla mina tankar är hos dig idag. Om en månad kommer jag och kramar dig!! Puss och kram mamma pappa

2010-09-05 @ 22:04:12
URL: http://blackngold.blogg.se/
Postat av: Farmor o Farfar

Hej Ida! Grattis Grattis på Din namnsdag Anna- Lena sa i morse att Du hade namnsdag idag. Hon hälsar till dej så gott! Jag själv har haft så ont i höger ben sedan i torsdags jag har ej kunnat stödja på det jag var till Akuten i fredags. De röntgade, fick svar att jag hade förslitningar. fick medicin Något bättre från i dag.Hur trivs du i nya lägenheten? Vi blev så glada när vi hörde att du flyttat in förra helgen. Vi beundrar dej på fotona i början av bloggen och det vackra fotot av dej och Johan!Ha det så gott IDA! Vi tänker på dej varje dag! KRAMAR från Farmor o Farfar Anna-lena

2010-09-14 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0